Zaterdag 4 april 2026 keren Trijntje Oosterhuis, Edsilia Rombley, Berget Lewis en Candy Dulfer terug naar de Ziggo Dome in Amsterdam voor Ladies of Soul 2026! Verwacht opnieuw een onvergetelijke avond vol soul, disco en funk. 

Fans over Ladies of Soul…

“Concert was AMAZING!! Thank you ladies!!! Please announce next year’s dates ASAP so we can book flights 😍💗🎈🎉 xx”

“Jullie waren gewoon fantastisch. We hebben zo genoten. Op naar volgend jaar”

“Was WON-DER-FUL!!!! Amazing moment! 💘”

“We zijn er volgend jaar weer bij 👍💃👍”

De tickets voor Ladies of Soul 2026 zijn vanaf nu te koop.

Tickets & informatie
Zaterdag 4 April 2026

ZIGGO DOME AMSTERDAM

18:30 uur – deuren open
20:00 uur – start
22:30 uur – verwacht einde

(Tijdschema onder voorbehoud van eventuele wijzigingen)

Staanplaatsen

Soul Circle
€87,50
Disco Dancefloor
€77,50
Disco Dancefloor Group Ticket (per 4)
€72,50

1e Ring

Zitplaats Ring 1
Goud
€79,50
Zitplaats Ring 1 Gangpad*
Goud
€84,50
Zitplaats Ring 1
Zilver
€74,50
Zitplaats Ring 1 Gangpad*
Zilver
€79,50

2e Ring

Zitplaats Ring 2
Goud
€69,50
Zitplaats Ring 2 Gangpad*
Goud
€74,50
Zitplaats Ring 2 The Funky Groove Seats
€67,50
(inclusief The Funky Groove Goodie bij binnenkomst!)
Zitplaats Ring 2
Zilver
€59,50
Zitplaats Ring 2 Gangpad*
Zilver
€64,50
Zitplaats Ring 2
Brons
€39,50

Mindervaliden

Mindervalidenplatform**
€77,50

* Gangpad plaatsen zijn twee stoelen aan het eind van een rij, naast een gangpad of trap.
** Zowel de mindervalide als begeleider hebben ieder een mindervalidenticket nodig.

Bestelinformatie

  • De website www.ladiesofsoul.nl is het enige officiële verkoopkanaal voor tickets van Ladies of Soul 2026.
  • Ticketverkoop gebeurt via ticketpartner Paylogic.
  • Alle prijzen zijn incl. €4,50 euro servicekosten per concertkaart.
  • Maximaal 10 tickets per bestelling.
Presale tickets →
The Ladies of Soul

Edsilia Rombley

Trijntje Oosterhuis

Berget Lewis

Candy Dulfer

Get In The Mood
Blijf Op De Hoogte
Veelgestelde vragen

BEREIKBAARHEID ZIGGO DOME

Hoe kom ik bij de Ziggo Dome?

De show vindt plaats in Ziggo Dome, Amsterdam. Voor meer informatie over de bereikbaarheid verwijzen we je graag door naar de website van Ziggo Dome, daar staat per vervoersmiddel aangegeven hoe je de Ziggo Dome het beste kunt bereiken.

ALGEMEEN

Mag ik foto- of video opnamens maken tijdens de show?

Je mag tijdens de show Ladies of Soul in Ziggo Dome geen professionele foto-, film- en opnameapparatuur mee naar binnen nemen.  Natuurlijk mag je wel een mobieltje met camera of een kleine digitale camera meenemen. De beeld- en/of geluidsopnames die je maakt, mag je niet voor commerciële doeleinden gebruiken. Ook is het niet toegestaan om (delen van) de show te delen op social media.

Is er een garderobe in de Ziggo Dome en wat zijn de kosten?

In de foyer vind je de garderobes waar je gratis, op eigen risico, gebruik van kunt maken.

Naast de garderobes vind je zes lockerruimtes met kluisjes, die je voor € 2,- kunt gebruiken. De afmeting van een kluisje is 50 x 23,5 x 25,5 cm. Bij de servicebalies kun je geld wisselen of €2 munten pinnen voor het gebruik van de lockers.

Houd er rekening mee dat tassen die in de kluisjes in de Ziggo Dome worden opgeborgen, moeten voldoen aan het tassenbeleid. Mocht jouw tas niet aan deze eisen voldoen dan kun je deze spullen opbergen in de kluisjes van Lockerpoint, boven de ingang van de Ziggo Dome.

Tassenbeleid

Het is niet toegestaan om rugtassen en/of weekendtassen mee naar binnen te nemen. Handtassen mogen wel naar binnen, indien ze niet groter zijn dan A4 formaat en niet dikker zijn dan 10 cm. Klik hier voor meer informatie.

Er kan gefouilleerd worden en tassen worden gecontroleerd. De organisatie doet er alles aan om eventuele wachtrijen tot een minimum te beperken. Wij vragen om tassen thuis te laten en vragen om je begrip en medewerking.

Wil je grote bagage meenmen zoals rug- of weekendtassen, trolleys, een helm of koffers? Maak dan gebruik van één van de Lockerpoint locaties in het ArenAPoort gebied om je spullen veilig op te slaan. Bezoek de website van Lockerpoint voor meer informatie over de locaties, afmetingen en prijs.

Mogen paraplu's mee naar binnen?

Nee, paraplu’s mogen niet mee naar binnen. Ook is er geen opslag mogelijk in Ziggo Dome voor deze voorwerpen. We raden iedereen aan om daarom geen paraplu’s te gebruiken als het op de avond van het concert regent.

Wat mag ik niet meenemen naar de show?

Eigen consumpties (eten en drinken) / Drugs / Vuurwerk / Paraplu’s / Muziekinstrumenten / Messen en ander soort wapens / Professionele videoapparatuur / Professionele camera’s (camera’s met verwisselbare lens) / Action camera-accessoires (incl. GoPro accessoires) / Stoelen / Krukjes / Klapstoeltjes / Huisdieren / Glas en blik / Lachgaspatronen.

De security bij de deur controleert hierop. Zij hebben altijd het laatste woord, ongeacht of het voorwerp in kwestie hierboven genoemd wordt of niet.

Is de show toegankelijk voor mindervaliden?

Iedereen is welkom in de Ziggo Dome. Naast de speciale voorzieningen staan beveiligings- en servicemedewerkers klaar om bezoekers te assisteren, informatie te geven of naar hun stoel te brengen.

Wij adviseren rolstoelgebruikers om zoveel mogelijk gebruik te maken van de voorzieningen op de begane grond. Hier staat een overzicht van de bereikbaarheid, toegankelijkheid en bruikbaarheid van de Ziggo Dome voor bezoekers met een lichamelijke beperking.

Gevonden voorwerpen

Neem voor vragen over gevonden voorwerpen contact op met Ziggo Dome. Dat kan via hun website.

Wat is de minimumleeftijd voor deze concerten?

Wij hanteren geen minimale leeftijd. Wel adviseren wij voor kinderen zitplaatsen te boeken. Voor bezoekers onder de 16 jaar ligt de verantwoordelijkheid bij de ouders/verzorgers.

Mag ik zelf eten en drinken meenemen?

Het is niet toegestaan om eigen eten en/of drinken mee te nemen naar de Ziggo Dome.

Let op: Geen alcohol onder de 18!

Er zal worden toegezien dat er aan bezoekers onder de 18 jaar geen drank wordt geschonken. Bij twijfel zal ook door barpersoneel om legitimatie worden gevraagd. Lees meer op www.nix18.nl.

Kan ik een verzoek indienen voor een speciale boodschap/huwelijksaanzoek?

Het produceren van een concert van deze omvang is heel gedetailleerd en strak gepland. We kunnen daarom helaas geen speciale boodschappen/huwelijksaanzoeken toevoegen aan de show.

Ik ben journalist en wil de show graag bijwonen om verslag te doen.

Je kunt een mail sturen naar info@demp.nl. Geef even aan voor welke uitgeverij, zender of site je werkt en met welk doel je het concert wilt bijwonen. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht over de mogelijkheden.

Heb je een vraag die niet in deze lijst staat?

Als je het antwoord op jouw vraag niet terugvindt op deze website kun je contact met ons opnemen. Stuur hiervoor een email naar info@agentsafterall.nl.

TICKETINFORMATIE

Waar kan ik tickets bestellen?

Kaarten voor Ladies of Soul 2026 zijn alleen verkrijgbaar via onze officiële website www.ladiesofsoul.nl. De tickets worden uitsluitend verkocht via Paylogic. Met vragen over tickets kun je terecht bij de klantenservice van Paylogic via customerservice.paylogic.nl.

Koop geen tickets op doorverkoop-websites als Viagogo, TopTicketShop, Budgetticket, Seatwave, Onlineticketshop, etc. Deze tickets zijn ongeldig en geven geen toegang tot het terrein. Daarnaast betaal je via deze websites – vaak onbewust – veel meer voor een toegangskaart dan de oorspronkelijke prijs.

Kijk voor meer informatie over zwarthandel op www.weetwaarjekoopt.nl.

Wanneer je je ticket via Ticketswap hebt aangeschaft kunnen wij de geldigheid eveneens niet garanderen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Controleer allereerst je spam-box, het kan gebeuren dat onze e-mail hierin terecht is gekomen. Of het kan zijn dat je een spelfout hebt gemaakt in je e-mailadres. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Paylogic via customerservice.paylogic.nl.

Ik heb tickets gekocht, maar deze zijn niet bijgevoegd bij de bevestigingsmail

Dat klopt. Je daadwerkelijke tickets ontvang je één week voor het concert per e-mail. Dit gebeurt om zwarthandel zo lastig mogelijk te maken.

De tickets worden uitsluitend verkocht via Paylogic. Voor deze concerten zijn alle tickets Mobile Only. Je kunt jouw ticket(s) terugvinden via de knop ’ticket(s) bekijken’ in de bevestigingsmail, waarna je in jouw MyOrder-pagina terechtkomt. Met vragen over tickets kun je terecht bij Paylogic/See Tickets. Paylogic/See Tickets is te bereiken via customerservice.paylogic.nl.

Ik ben mijn bevestigingsmail kwijt

Geen probleem, dat kan Paylogic voor je oplossen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Paylogic via customerservice.paylogic.nl.

Ik ben van e-mailadres veranderd. Hoe kom ik nu bij mijn tickets?

Je kunt jouw e-mailadres bij Paylogic aanpassen met behulp van de betalingsreferentie van de ticketbestelling. Klik hier voor meer informatie en het invulformulier.

Mobile Tickets

Voor deze concerten wordt gebruik gemaakt van Papieren Tickets (pdf) en Mobile Tickets (op je mobiel).

Je kunt jouw ticket(s) terugvinden via de knop ’ticket(s) bekijken’ in de bevestigingsmail, waarna je in jouw MyOrder-pagina terechtkomt. Het is niet mogelijk om jouw ticket(s) te downloaden vanuit de MyOrder-pagina.

Moeten tickets gepersonaliseerd worden?

Personaliseren van tickets is niet verplicht, maar wel erg handig! Dit vragen wij om ervoor te zorgen dat bezoekers niet de dupe worden van zwarthandel. Het personaliseren van ieder ticket maakt het voor zwarthandelaren significant lastiger om een ticket tegen woekerprijzen door te verkopen.

Een bijkomend voordeel is dat wij jou als bezoeker beter kunnen informeren over het concert.

Hoe gaat het personaliseren in zijn werk?

Je ontvangt een e-mail van Paylogic wanneer jouw gekochte kaarten gepersonaliseerd kunnen worden.

Voor het op naam zetten heb je deze gegevens nodig van alle personen: voornaam, achternaam, email-adres, geslacht en geboortedatum. Wanneer de tickets met succes op naam zijn gezet, worden de kaarten per e-mail naar je toe gestuurd.

Ik heb mijn ticket al gepersonaliseerd, maar ben helaas verhinderd. Wat nu?

Het kan natuurlijk zijn dat je jouw tickets al gepersonaliseerd hebt, maar om wat voor reden dan ook niet meer naar het concert kan.

De naam op een ticket wijzigen werkt als volgt:

  • Klik in de Paylogic-bevestigingsmail op ‘Bestellingen Beheren’
  • Klik op ‘Meer acties’ en op ‘Naamswijziging’
  • Selecteer welke kaart je op een andere naam wil zetten
  • Vul de velden in, en bevestig door de wijzigingskosten te betalen
  • Klaar! Je ontvangt een bevestiging per e-mail. Let op: dit kan tot 24 uur voor de show.

Meer informatie kun je hier vinden.

Hoe kan ik mijn tickets laten scannen?

Papieren tickets kunnen worden geprint of op je mobiele telefoon worden getoond aan de ingang. Mobile tickets kunnen vanaf een mobiel apparaat aan de ingang getoond worden. Zorg er dan voor dat je de tickets gereed hebt als je in de rij staat bij de ingang van de Ziggo Dome. Wanneer je je tickets op je mobiele telefoon laat scannen, zorg dan dat je scherm op de maximale helderheid staat.

Verkopen jullie concertkaarten aan de deur?

Nee, er zullen geen concertkaarten aan de deur verkocht worden. De kaartverkoop is uitsluitend online via Paylogic.

Let op zwarthandel / Weet waar je koopt

Deze website (www.ladiesofsoul.nl) is het enige officiële verkooppunt voor toegangskaarten voor deze concerten. De kaartverkoop wordt uitgevoerd door Paylogic.

Voor tickets die niet via www.ladiesofsoul.nl gekocht zijn, kunnen wij geen enkele garantie geven op de geldigheid ervan.

Koop geen tickets van websites zoals: Topticketsop, Budgetticket, Seatwave, Onlineticketshop, Viagogo, etc. Deze aanbieders verkopen vaak ongeldige kaarten en geven je geen toegang tot het evenement.

Koop je toch een ticket via een andere aanbieder van Paylogic… dan dien je met alle vragen en/of problemen rondom het ticket aan te kloppen bij de partij waar je het ticket hebt gekocht.

BTW-factuur

Er wordt alleen een BTW-factuur verstuurd bij B2B-transacties. Neem hiervoor contact op met info@agentsafterall.nl.

Alle transacties die via de ticketlink/ticketshop op deze website verlopen worden gezien als B2C-transacties.

Restitutie concert tickets

Er wordt restitutie verleend wanneer een concert wordt afgelast of wanneer een concert wordt verplaatst. In alle andere gevallen wordt er geen restitutie verleend (zie de Algemene Voorwaarden). Wanneer u verhinderd bent, of bij een overmachtsituatie wordt er geen restitutie verleend.

Ik kan niet meer naar het concert. Wat nu?

Kort voor de show komt er een resale platform online waar het mogelijk is om aangekochte tickets te koop aan te bieden voor doorverkoop binnen de Paylogic-omgeving. Meer informatie hierover volgt kort voor de show op deze pagina.

Heb je een andere vraag over tickets?

Staat het antwoord op jouw vraag over tickets niet op deze pagina? Neem dan contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.nl.